Představa, že lze přesně predikovat cenu grafických prací na základě ceníku, je stejně romantická, jako počítání hvězd na obloze v pravé poledne, uprostřed dálnice. Proto nám, prosím, neváhejte napsat krátkou charakteristiku požadavaného produktu. My Vám obratem zašleme doplňující otázky a následně vytouženou kalkulaci. Níže OOC* za grafické práce (*OOC tzn. opravdu orientační ceny).

Motivační hra

Jediné opravdové bohatství každé společnosti jsou její zaměstnanci. Pracovníci ovládají stroje, dávají produktům formy a jejich nasazení a ochota přinášet oběti se přímo promítá do úspěchu značky jako celku. Jen motivovaní zaměstnanci dokážou posouvat hranice výkonnosti. V nově vznikající firmě je snadné nové zaměstnance motivovat k tomu, aby ze sebe vydali to nejlepší. Jak ale motivovat zaměstnance s delším profesním působením, jak zajistit, aby lidé sami uvažovali, v čem se mohou zlepšit a přitom cítili odpovědnost k dané značce? Motivace bezesporu důležitá je, jakou ale zvolit formu? Ta musí být především zábavná, musí být transparentní a nejlépe neustále online přístupná, musí to být Motivační hra.

  • Image 01
  • Náhled animovaného hracího plátna - Poseidonův trojzubec

Motivační hra je forma grafu, vizuálního znázornění dat v čase, který zobrazuje dosažené výsledky jednotlivých hráčů. Nestandardní vizuální prostředí, aktualizace dat v pravidelných časových intervalech za přispění přirozené soutěživosti každého člověka s touhou se vždy vyrovnat tomu nejlepšímu, motivuje účastníky hry k lepším výsledkům a tím se významnou měrou podílí na hospodářském výsledku společnosti. S tvorbou motivačních her máme šest let zkušenosti a pravidelně připravujeme minimálně tři nové vizuály na každý kvartál. Prostředí motivační hry a její technické řešení vždy přizpůsobujeme konkrétním potřebám firmy a vždy společně vybíráme z několika variant.

Ukázky z Motivační hry

Chci sjednat osobní prezentaci